Obchodní podmínky


OBCHODNÍ PODMÍNKY

Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti mezi společností Leni Akademie s.r.o., IČO: 23448601, se sídlem Borošínská 655, 739 44 Brušperk (dále jen "Poskytovatel") a zákazníkem (dále jen "Účastník") při nákupu kurzů prostřednictvím e-shopu na webových stránkách www.leniakademie.cz.

I. Kurzy a školení


1. Typy kurzů

Poskytovatel nabízí:

  • Otevřené kurzy – probíhající v předem vypsaných termínech.

  • Rekvalifikační kurzy akreditované MŠMT – zakončené profesní zkouškou dle Národní soustavy kvalifikací.

  • Firemní kurzy na míru – dle potřeb konkrétní společnosti.

  • Individuální výuku – dle individuální dohody, placenou podle hodinové sazby.

2. Objednávka a smlouva

  • Objednávka kurzu se provádí prostřednictvím e-shopu.

  • Po odeslání objednávky obdrží Účastník potvrzení e-mailem spolu s fakturou.

  • Smlouva je uzavřena okamžikem přijetí platby.

3. Cena a platba

  • Cena je uvedena u každého kurzu.

  • Platba probíhá předem (převod, karta).

  • Po přijetí platby je místo v kurzu závazně rezervováno.

4. Realizace kurzů

  • Kurzy probíhají prezenčně (Ostrava, Frýdek-Místek) nebo online, dle údajů u kurzu.

  • Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit místo, formu nebo lektora z organizačních důvodů.

5. Rekvalifikační kurzy

  • Probíhají v souladu s akreditací MŠMT.

  • Účastník musí splnit min. 80 % docházku a absolvovat profesní zkoušku.

  • Po úspěšném složení zkoušky obdrží profesní osvědčení s celostátní platností.

6. Materiály a e-learning

  • Součástí kurzů mohou být pracovní sešity, prezentace, testy a e-learning.

  • Rozsah je vždy uveden u konkrétního kurzu.

  • Přístup do online prostředí je určen pouze pro osobní potřebu účastníka a nesmí být sdílen.

7. Zrušení a změna termínu

  • Storno kurzovného není možné.

  • Pokud se Účastník nemůže zúčastnit, může za sebe poslat náhradníka.

  • Pokud bude kurz vypsán v jiném termínu a bude volné místo, může být účast po domluvě převedena.

  • Pokud kurz zruší Poskytovatel, nabídne nový termín nebo vrácení plné ceny.

8. Certifikáty

  • Účastníci obdrží certifikát o účasti.

  • U rekvalifikačních kurzů akreditovaných MŠMT získají profesní osvědčení.

9. Kurzy hrazené Úřadem práce

  • Účastník podává přihlášku prostřednictvím Úřadu práce.

  • Je povinen splnit podmínky ÚP (docházka, zkouška).

  • Pokud účastník kurz nedokončí, může ÚP požadovat vrácení příspěvku. Poskytovatel za to nenese odpovědnost.

  • Kurz hrazený ÚP nelze převést na jinou osobu/termín, pokud ÚP nestanoví jinak.


II. Poradenství a konzultace


1. Objednání a smlouva

  • Konzultace lze objednat e-mailem, telefonicky nebo formulářem.

  • Smlouva vzniká potvrzením objednávky a dohodnutím termínu.

2. Cena a platba

  • Jednorázové konzultace – hradí se předem na základě vystavené faktury. Termín je závazně rezervován až po přijetí platby.

  • Dlouhodobá spolupráce (pravidelné poradenství) – fakturace probíhá zpětně 1× měsíčně podle skutečně poskytnutých služeb.

  • Splatnost faktur je 14 dní, není-li dohodnuto jinak.

3. Realizace

  • Probíhá online nebo osobně.

  • Poskytovatel zachovává mlčenlivost o sdělených informacích.

4. Zrušení a změna termínu (poradenství a konzultace)

  • Pokud musí Poskytovatel termín změnit nebo konzultaci zrušit, nabídne Klientovi nový termín bez dodatečných nákladů.
  • U dlouhodobé spolupráce se neuskutečněná konzultace účtuje, pokud nebyla omluvena alespoň 24 hodin předem.

  • Pokud se Klient bez omluvy nedostaví, zaplacená částka za jednorázovou konzultaci propadá v plné výši.

  • Klient může konzultaci přeobjednat na jiný termín, pokud o tom informuje Poskytovatele alespoň 24 hodin předem.

5. Odpovědnost

  • Poskytovatel poskytuje služby dle odborných zkušeností, ale nenese odpovědnost za rozhodnutí klienta.

  • Není odpovědný za škody vzniklé nesprávným využitím informací.


III. Prodej zboží


1. Objednávka a dodání

  • Objednávka zboží se provádí prostřednictvím e-shopu.

  • Zboží je odesláno do 5 pracovních dnů od přijetí platby, pokud není uvedeno jinak.

  • Možnosti dopravy a ceny jsou uvedeny v e-shopu.

2. Odstoupení od smlouvy

  • Spotřebitel má právo odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu.

  • Náklady na vrácení hradí zákazník.

  • Právo na odstoupení se nevztahuje na:

    • zboží upravené na přání zákazníka,

    • učebnice a knihy vybalené z ochranného obalu.

3. Reklamace a záruka

  • Na prodané zboží se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců.

  • Reklamace se uplatňuje písemně na e-mail nebo adresu sídla Poskytovatele.

  • Reklamace bude vyřízena do 30 dnů.


IV. Společná ustanovení


Ochrana osobních údajů

  • Poskytovatel zpracovává osobní údaje pouze v nezbytném rozsahu a v souladu s právními předpisy.

Rozhodné právo a spory

  • Podmínky se řídí právem ČR.

  • Spory budou řešeny u příslušného soudu podle sídla Poskytovatele.

Závěrečná ustanovení

  • Odesláním objednávky kurzu, zboží nebo potvrzením konzultace Klient potvrzuje, že se seznámil s těmito podmínkami a souhlasí s nimi.

  • Tyto podmínky jsou účinné od 30.6.2025 a platí do jejich nahrazení novými.